HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Nagłośnienie mieszkania 2018/02/20 18:37 #441684

Witam,
jestem nowy uży(szkodnikiem)tkownikiem tego forum :) Mam pewien pomysł i chciałbym poprosić o jakieś konkretniejsze rady apropo niego. Może zacznę najpierw od wstępu co potrafię.

Jestem informatykiem, a dokładniej administratorem. Komputery mi nie straszne, serwery tym bardziej, do tego mam jakąś tam wiedzę elektroniczną i trochę majstruję czasem w niej. Elektryka też mi nie straszna. Robót budowlanych się nie boję itp. ogólnie uwielbiam robić dużo rzeczy samemu, dowiadywać się jak działają itp. współcześnie takie osoby są nazywane hackera'mi ( media mylą hackera z cracker'em itp. hacker to pojęcie wbrew pozorom bardzo pozytywne, ale media...no cóż :) ).