HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Jaki amplituner do zestawu 2017/08/30 17:11 #439161

Witam. Jestem nowy na forum i jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o audio.
Mam w pokoju 2 głośniki philips po 50w od wieży, a do tego skrzynie basowa z głośnikiem jbl gt 510
Podłączyłem to pod wzmacniacz mac mpx 2000 i pod zasilacz komputerowy i pod tv. Chciałbym wymienić wzmacniacz i zasilacz na amplituner. I mam do was pytanie jakiej mocy szukać ewentualnie modelu do 300zł ? Dodam, że ma to grać w w małym pokoju 15m takie jakby ''kino domowe'' cudów nie oczekuje :P
Po podłączeniu tego co mam w głośnikach słychać lekkie buczenie, przy muzyce lub filmie tego nie słychać, czym to może być spowodowane ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Jaki amplituner do zestawu 2017/08/31 13:43 #439164

Buczenie najprawdopodobniej jest spowodowane brakiem połączenia masy. To wzmacniacz samochodowy i w domu pożytek z niego jest ... no właśnie taki. Podobny jest z tej "skrzyni basowej", która jak się domyślam wymaga osobnego wzmacniacza i amplituner nie bardzo się w tej roli sprawdzi. Opcja do rozważenia - sprzedaż MAC-a i tej skrzyni, w zamian za to kupno używanego subwoofera za ok.300 zł, którego podłączysz do amplitunera kablem RCA-RCA (czyli tzw. cinche). Każdy amplituner do kina domowego ma takie wyjście.

Amplituner za 300 zł ? Może wystarczy wersja stereo ?
allegro.pl/amplituner-stereo-harman-kard...lot-i6941708702.html
allegro.pl/harman-kardon-hk3370-gwarancj...2027828.html#thumb/1

A gdyby zrezygnować z radia to można kupić praktycznie dowolny wzmacniacz stereo. Jak dokupisz subwoofer podepniesz go np. przez wyjście dla magnetofonu REC-OUT podwójnym cinchem.
allegro.pl/wzmacniacz-marantz-pm-30-i6889102477.html
allegro.pl/denon-pma-495r-firmowy-wzmacn...reo-i6936854039.html
allegro.pl/yamaha-ax-380-fajny-wzmak-ste...lot-i6905262095.html

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.